Κωνσταντίνος Οικονομίδης
Design Studio 

O Κωνσταντίνος Οικονομίδης είναι μέλος του DRAW Collective και ΜΕ Design Studio, το οποίο στήθηκε με τον Daniel Meyer στην Γερμανία το 2016. Παράλληλα με αυτά, έχει το δικό του στούτιο στη Λευκωσία, το οποίο επικεντρώνεται στο σχεδιασμό εσωτερικών χώρων, αντικειμένων και επίπλων. Ο Κωνσταντίνος αποφοίτησε με ΜΑ Industrial Design, στο Central Saint Martins. Η δουλειά του έχει διακριθεί σε διεθνείς διαγωνισμούς και έχει παρουσιαστεί σε διεθνείς εκθέσεις όπως στο Λονδίνο, Βαλένθια, Αμβούργο και Μιλάνο. Επίσης, έχει συνεργαστεί με κορυφαίους και σημαντικούς σχεδιαστές όπως τους αδελφούς Campana και τον Michael Sodeau. Είναι επίσης alumni και έχει συμμετάσχει στα εργαστήρια Boisbuchet Summer Workshops στη Γαλλία, σε συνεργασία με το Centre Georges Pompidou και το Vitra Design Museum.

Desk Tray Organiser

Το Desk Tray Organiser, είναι ένα εξαιρετικά λειτουργικό αντικείμενο, όπου το πορτοφόλι, μπρελόκ, κινητό τηλέφωνο, καθώς και οποιαδήποτε άλλα προσωπικά μας αντικείμενα, μπορούν εύκολα να αποθηκευτούν σε αυτό. Επιπλέον, το Desk Tray Organiser, προσφέρει χώρο για στυλό, χάρακες, κλπ. Το Desk Tray Organiser είναι κατασκευασμένο από βαμμένο αλουμίνιο 3mm ηλεκτροστατικής βαφής, βαφή η οποία συνήθως χρησιμοποιείται για να δημιουργήσει ένα φινίρισμα που είναι πιο σκληρό από αυτό μιας συμβατικής βαφής. Εκτός από το αλουμίνιο 3mm, το Desk Tray Organiser, ενσωματώνει επίσης δύο ξύλινα trays, που καθιστά την αποθήκευση των προσωπικών μας αντικειμένων ευκολότερη.

“Lap” stool

To “Lap” stool, παρουσιάστηκε το 2013 στο Μιλάνο, στο Ventura Lambrate Design District, κάτω από την σχεδιαστική πλατφόρμα T.I.V.D. (This is very dangerous). Η έκθεση που προτάθηκε για το Salone di Mobile, είχε σαν θεματική “ H Γιαγιά Μου ”. Κάθε μέλος της TIVD, έπρεπε να σχεδιάσει ένα αντικείμενο, το οποίο ανακαλούσε αναμνήσεις από τη γιαγιά τους, ένα αντικείμενο που σχετιζόταν με αυτήν. Η πρόταση ήταν να σχεδιαστεί ένα σκαμπό, ένα αντικείμενο που χρησιμοποιόταν από τη γιαγιά μου πολύ συχνά, όταν δούλευε την ραπτομηχανή της. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο μοτίβο της ύφανσης του σκαμπό, το οπόιο είναι επηρεασμένο από τα κεντήματά της.

DOTing Mirror

Doting – To show excessive fondness or love / Αφοσίωση – Δείχνω υπερβολική συμπάθεια ή αγάπη. The DOT / η ΤΕΛΕΙΑ ως σχήμα είναι εμφανής στο αντικείμενο. 
Η τελειότητα του σχήματος του κύκλου δίνει έμφαση στο απλό σχήμα της τελείας. Το υλικό και η διαδικασία κατασκευής του καθρέφτη, φαίνονται στην κατευναστική επίδραση της μορφής του αντικειμένου στον θεατή. Αυτή η επίδραση, εξελίσσεται από το απλοϊκό σχήμα μιας τελείας DOT, σε μια δυναμική αφοσιωμένη εμπειρία από τον σχεδιαστή, όπου η υπερβολική αγάπη εμφανίζεται στην κατασκευή του καθρέφτη.

“Nicosia Map” bowl
/container

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λευκωσία, την πρωτεύουσα της Κύπρου. Αυτή η πόλη μου πρόσφερε, πριν ανοίξουν τα οδοφράγματα το 2004, αναμνήσεις με φίλους και οικογένεια. Ωστόσο, η Λευκωσία παραμένει η μοναδική διαιρεμένη πρωτεύουσα στον κόσμο. Ζώντας σε μια διαιρεμένη πόλη, μη μπορώντας να επισκεφθώ το κατεχόμενο μέρος της, σημάδεψε στιγμές κατά την παιδική μου ηλικία. Ο χωρισμένος χάρτης της Λευκωσίας, γίνεται το πώμα ενός κυλινδρικού κουτιού. Ένα κουτί που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την τοποθέτηση συναισθηματικών αντικειμένων, όπως κοσμήματα, καθιστώντας έτσι ένα το “Nicosia Map” bowl / container, ένα αντικείμενο που θα μεταφέρει συναισθηματικές αξίες και αναμνήσεις όταν χρησιμοποιείται, ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που μου μετάφερε η χωρισμένη πόλη της Λευκωσίας κατά την παιδική μου ηλικία...

© 2017-2018 All rights reserved by The Good Design Awards

gdge@good-designawards.com​  |  Tel: +30 210 3428 511